Onze huisregels

Kom op tijd

Probeer minimaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Dan weten we zeker dat we u alle aandacht kunnen geven. Wij sturen u 2 dagen voor de afspraak een herinnering per e-mail. Poets uw tanden voor u komt.

Wij willen u er wel op wijzen dat het verzenden van de herinneringsmail een service is. Het komt wel eens voor dat dit niet goed gaat. Het is te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid om uw afspraken bij te houden.

Moet u afzeggen?

Doe dit dan uiterlijk 24 uur van te voren (op werkdagen) telefonisch of aan de balie. Doet u dit later, dan moeten we u helaas kosten in rekening brengen. Deze zijn afhankelijk van de behandeling die ingepland stond.

Zorg dat uw gegevens kloppen

Als u verhuist, een ander mailadres krijgt, van verzekeraar wisselt of als er iets anders verandert: geef dit dan aan ons door. Dit kan bijvoorbeeld per mail. U bent zelf verantwoordelijk voor het up-to-date houden van uw gegevens.

Meld medicijngebruik

Gebruikt u medicijnen of heeft u gezondheidsproblemen? Dat is voor ons belangrijke informatie. Geef het dus aan. We gaan uiteraard vertrouwelijk met deze informatie om, we houden ons aan de privacywet.

Meningsverschil of klacht

Bent u ontevreden over ons of over onze behandeling? Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Garantie

Op tandartsbehandelingen gelden in het algemeen geen garantiebepalingen. Maar omdat we overtuigd zijn van ons werk en natuurlijk willen dat u tevreden bent, kunnen wij in individuele gevallen wel coulance bieden. Neemt in dat geval contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.

Overlast

Rust in de praktijk is prettig voor onze patiënten én voor onze specialisten. Voer daarom in de wachtkamer en onze gang geen telefoongesprekken. Vanwege hygiëne zijn huisdieren niet toegestaan.